!--island-Breadcrumbs:11-->
Kan jag använda hotellets Service Station även om jag inte bokat direkt via strawberry.se?
Ja, det kan du! Service Station är en läsplatta där du kan checka in- och ut själv eller med hjälp av hotellets personal.
Om du önskar att se din bokning i appen, behöver den vara kopplad till ditt medlemskap. Vänligen se frågan: "Varför kan jag inte se min bokning i appen?" eller kontakta vår Kundservice för hjälp.
Liknande frågor
Varför kan jag inte se min hotellbokning i appen?
Varför måste jag visa legitimation vid incheckning?
Vad är ett giltigt ID-kort?
Vad händer om jag har glömt att ta med giltig ID-handling?
Måste alla som bor på rummet visa legitimation?
Hur behandlar Strawberry personinformationen från ID-kontrollen?
Kan jag få ett kvitto från en tidigare vistelse?
Hur avbokar jag en rumsbokning i appen?
Varför är det olika bokningsnummer i appen och på bokningsbekräftelsen?
Vilka villkor gäller för appen?
Hur lägger jag till kostnader från minbaren på notan?
Vilka in- och utcheckningstider gäller?
Har hotellet jag ska bo på mobilnyckel?
Hur kopierar jag medlemsnumret i appen?
Hur uppdaterar jag personlig information i appen?
Vilka språk finns appen på?
Kan jag boka en bonusnatt i appen?
Varför hittar jag inte min bokning i appen?
Hur sent kan man checka in? Behöver jag meddela om jag kommer sent?
Kan jag betala extra kostnader vid utcheckning i Service Station?
När och var i appen hittar jag restaurangkupongen jag får som medlem?
Var i appen kan jag se medlemsperiod och när bonuspoängen eller Spenn löper ut?
Jag har flera bokningar i mitt namn – kan jag använda Service Station?
Vad kan jag använda chatten i appen till?
Brådskar det?
Ring oss på: +46 771 666 700
Måndag - fredag
08:00 - 20:00
Lördag
09:00 - 17:00
Söndag och helgdagar
Stängt
Kontakta oss