!--island-Breadcrumbs:11-->
Kan jag få ett kvitto från en tidigare vistelse?
Du bör automatiskt få ett kvitto efter din vistelse. Om du inte fått det kan du hämta ett kvitto genom att navigera till "Tidigare" vistelser i appen. Välj "Få kvitto" så skickas det till vilken e-postadress du vill. Notera att du kan få ett kvitto först 24 timmar efter vistelsen och upp till ett år efteråt på dom flesta av våra hotell. Några hotell kan ha kortare perioder på grund av systemändringar.
Liknande frågor
Varför kan jag inte se min hotellbokning i appen?
Hur avbokar jag en rumsbokning i appen?
Kan jag använda hotellets Service Station även om jag inte bokat direkt via strawberry.se?
Varför är det olika bokningsnummer i appen och på bokningsbekräftelsen?
Vilka villkor gäller för appen?
Vad kan jag använda chatten i appen till?
Hur lägger jag till kostnader från minbaren på notan?
Varför hittar jag inte min bokning i appen?
Har hotellet jag ska bo på mobilnyckel?
Hur kopierar jag medlemsnumret i appen?
Kan jag boka en bonusnatt i appen?
Vilka språk finns appen på?
Kan jag betala extra kostnader vid utcheckning i Service Station?
När och var i appen hittar jag restaurangkupongen jag får som medlem?
Hur uppdaterar jag personlig information i appen?
Var i appen kan jag se medlemsperiod och när bonuspoängen eller Spenn löper ut?
Jag har flera bokningar i mitt namn – kan jag använda Service Station?
Brådskar det?
Ring oss på: +46 771 666 700
Måndag - fredag
08:00 - 20:00
Lördag
09:00 - 17:00
Söndag och helgdagar
Stängt
Kontakta oss