!--island-Breadcrumbs:11-->
Vilka villkor gäller för appen?
Här kan du läsa användarvillkoren för vår app.
I villkoren står vad som gäller när du laddar ner och använder appen samt hur den fungerar. De beskriver också vilket ansvar du har som användare, och vilket ansvar vi har som leverantör av appen och dess funktioner.
Liknande frågor
Varför kan jag inte se min hotellbokning i appen?
Kan jag få ett kvitto från en tidigare vistelse?
Hur avbokar jag en rumsbokning i appen?
Kan jag använda hotellets Service Station även om jag inte bokat direkt via strawberry.se?
Varför är det olika bokningsnummer i appen och på bokningsbekräftelsen?
Vad kan jag använda chatten i appen till?
Var hittar jag medlemsvillkoren för Strawberry?
Vilka villkor gäller för digitala presentkort?
Hur lägger jag till kostnader från minbaren på notan?
Vilka villkor gäller för mig som använder hemsidan och/eller appen?
Vilka avbokningsregler gäller?
Får jag medlemsförmåner när jag bokar via en nätbaserad bokningssajt som Booking.com, Hotels.com eller liknande?
Varför hittar jag inte min bokning i appen?
Har hotellet jag ska bo på mobilnyckel?
Hur kopierar jag medlemsnumret i appen?
Kan jag boka en bonusnatt i appen?
Vilka språk finns appen på?
Är det åldersgräns för att få bo på hotell?
Kan jag betala extra kostnader vid utcheckning i Service Station?
När och var i appen hittar jag restaurangkupongen jag får som medlem?
Hur följer ni GDPR och var kan jag läsa om hur ni hanterar mina personuppgifter?
Hur uppdaterar jag personlig information i appen?
Får jag Spenn om jag har en bokning men inte checkar in?
Var i appen kan jag se medlemsperiod och när bonuspoängen eller Spenn löper ut?
Jag har flera bokningar i mitt namn – kan jag använda Service Station?
Brådskar det?
Ring oss på: +46 771 666 700
Måndag - fredag
08:00 - 20:00
Lördag
09:00 - 17:00
Söndag och helgdagar
Stängt
Kontakta oss