!--island-Breadcrumbs:11-->
Har hotellet jag ska bo på mobilnyckel?
Många av våra hotell erbjuder mobilnyckel till rummen redan idag, och ännu fler jobbar för fullt för kunna stödja den tekniska lösningen. För hotellen innebär det att ändra eller byta ut alla dörrar, så du kan säkert föreställa dig att det tar lite tid. Vårt mål är att kunna erbjuda mobilnyckel på så många av våra hotell som möjligt, så håll ut lite till om just ditt favorithotell inte har det än.
Liknande frågor
Varför kan jag inte se min hotellbokning i appen?
Kan jag få ett kvitto från en tidigare vistelse?
Hur avbokar jag en rumsbokning i appen?
Kan jag använda hotellets Service Station även om jag inte bokat direkt via strawberry.se?
Varför är det olika bokningsnummer i appen och på bokningsbekräftelsen?
Vilka villkor gäller för appen?
Vad kan jag använda chatten i appen till?
Hur lägger jag till kostnader från minbaren på notan?
Varför hittar jag inte min bokning i appen?
Hur kopierar jag medlemsnumret i appen?
Kan jag boka en bonusnatt i appen?
Vilka språk finns appen på?
Kan jag betala extra kostnader vid utcheckning i Service Station?
När och var i appen hittar jag restaurangkupongen jag får som medlem?
Hur uppdaterar jag personlig information i appen?
Var i appen kan jag se medlemsperiod och när bonuspoängen eller Spenn löper ut?
Jag har flera bokningar i mitt namn – kan jag använda Service Station?
Brådskar det?
Ring oss på: +46 771 666 700
Måndag - fredag
08:00 - 20:00
Lördag
09:00 - 17:00
Söndag och helgdagar
Stängt
Kontakta oss