Varför ser jag inte bokningen på Min sida?
På Min sida eller i appen kan du bara se bokningar som har gjorts när du varit inloggad på webbsidan eller i appen. Bokningar som gjorts när du varit utloggad, som gjorts per telefon eller via andra bokningstjänster registreras inte på din profil.
Det kan också vara så att just det hotellet inte går att se bland dina bokningar. Några hotell har system som inte är kompatibla med bokningsöversikten, därför syns de inte. Vi jobbar på för att lösa detta. Här kan du se en lista över vilka hotell det gäller.
Men oroa dig inte, så länge du har fått en bokningsbekräftelse så har du en bokning.
Liknande frågor
Hur avbokar jag på hemsidan?
Jag saknar Spenn efter en vistelse
Hur ändrar jag en hotellbokning?
Jag har inte fått någon bokningsbekräftelse. Vad ska jag göra?
Kan jag boka hotellrum för Spenn?
Är det nya fördelar och möjligheter med intjäning och användning av Spenn?
När får jag en kvalificerande natt?
Kan jag konvertera mina bonuspoäng till Spenn?
Tjänar jag Spenn och kvalificerande nätter med Strawberry Mastercard från 19 november 2024?
Kan jag fortsätta tjäna bonuspoäng efter att jag registrerat mig för Spenn?
Hur länge är mina intjänade Spenn giltiga?
Varför byter Nordic Choice Hotels namn till Strawberry?
Kan jag tjäna bonuspoäng hos Strawberry efter 19 november 2024?
Vilka blir fördelarna med att använda Spenn-appen?
Hur blir jag medlem i Strawberry?
Varför Spenn?
Vad händer med mina bonuspoäng?
Vem står bakom Spenn?
Hur får jag tillgång till Red Carpets exklusiva Fast Track på Strawberry Arena?
Hur tar jag del av förmånerna Frys medlemsnivå och Ge bort Gold-status?
Jag vill boka en bonusnatt men hittar bara hotellrum med vanlig betalning. Varför?
Kan jag avboka min Monday Breakfast-bokning?
Vad är Red Carpet?
Vad innebär tvåstegsverifiering och hur fungerar det?
Vad ska jag göra om jag saknar Spenn från en kampanj med t.ex. dubbla eller trippla Spenn eller Mastercard.
Hur funkar bokningskoder för kurser och konferenser?
Får jag Spenn på besök i hotellrestaurangen?
Hur inaktiverar jag Red Carpet?
Hur aktiverar jag Red Carpet?
Finns det någon gräns på hur många Monday Breakfast jag får boka?
Jag har hög medlemsnivå hos en annan hotellkedja, kan ni statusmatcha mig ifall jag går över till er kedja?
Vad kostar en Monday Breakfast?
Får jag medlemsförmåner när jag bokar via en nätbaserad bokningssajt som Booking.com, Hotels.com eller liknande?
Vad är Spenn och vad innebär det för mig som medlem?
Kan jag som bokar Be My Guest åt en vän ta med fler frukostgäster?
Var i appen kan jag se medlemsperiod och när bonuspoängen eller Spenn löper ut?
Kan jag delbetala en vistelse med bonuspoäng?
Vad händer med mina insamlade Lifetime-poäng och min Lifetime-status?
Är Monday Breakfast tillgängligt för alla medlemmar?
Vilka avbokningsregler gäller?
Hur påverkas min medlemsnivå av ändringarna 19 november 2024?
Varför behöver jag logga in med tvåstegsverifiering?
Hur bokar jag Be My Guest?
Hur många Spenn får jag per hotellnatt?
Vad är Be My Guest?
Hur uppnår jag en högre medlemsnivå?
Var hittar jag medlemsvillkoren för Strawberry?
Om min gäst bor längre än 1 natt, får jag äta frukost fler gånger då?
Kan jag betala en av flera sammanhängande nätter med bonuspoäng?
Kan jag boka rum åt andra med Member Price?
Kan jag och min partner dela medlemskap?
Vad innebär en medlemsperiod och hur länge sträcker sig den?
Bor barn gratis på hotell?
Måste jag ha Spenn-appen som medlem av Strawberry?
Hur fungerar restaurangkupongerna?
Får jag Spenn om jag har en bokning men inte checkar in?
Vad är Monday Breakfast?
Kan jag som medlem tjäna Spenn på Monday Breakfast?
Brådskar det?
Ring oss på: +46 771 666 700
Måndag - fredag
08:00 - 20:00
Lördag
09:00 - 17:00
Söndag och helgdagar
Stängt
Kontakta oss