!--island-Breadcrumbs:11-->
Vad ska jag göra om jag saknar Spenn från en kampanj med t.ex. dubbla eller trippla Spenn eller Mastercard.
Kontrollera först så att följande villkor har uppfyllts:
- Har det gått 24 timmar efter att ordinarie Spenn kom in?
- Har du bokat enligt erbjudandets villkor?
Vissa erbjudanden registreras bara en gång per månad eller på ett specifikt datum, men det vanligaste är att extra Spenn kommer efter att du har checkat ut. Detta ska anges på erbjudandesidan.
Om alla villkor har uppfyllts, men dina Spenn ändå inte har kommit in, kontakta Kundservice.
Liknande frågor
Jag saknar Spenn efter en vistelse
Varför ser jag inte bokningen på Min sida?
Kan jag boka hotellrum för Spenn?
Är det nya fördelar och möjligheter med intjäning och användning av Spenn?
När får jag en kvalificerande natt?
Kan jag konvertera mina bonuspoäng till Spenn?
Tjänar jag Spenn och kvalificerande nätter med Strawberry Mastercard från 19 november 2024?
Kan jag tjäna bonuspoäng hos Strawberry efter 19 november 2024?
Vilka blir fördelarna med att använda Spenn-appen?
Kan jag fortsätta tjäna bonuspoäng efter att jag registrerat mig för Spenn?
Hur blir jag medlem i Strawberry?
Vem står bakom Spenn?
Hur länge är mina intjänade Spenn giltiga?
Vad händer med mina bonuspoäng?
Varför byter Nordic Choice Hotels namn till Strawberry?
Varför Spenn?
Hur tar jag del av förmånerna Frys medlemsnivå och Ge bort Gold-status?
Hur mycket är ett Spenn värt?
Vad innebär tvåstegsverifiering och hur fungerar det?
Prislista
Om min gäst bor längre än 1 natt, får jag äta frukost fler gånger då?
Jag vill boka en bonusnatt men hittar bara hotellrum med vanlig betalning. Varför?
Vad innebär en medlemsperiod och hur länge sträcker sig den?
Får jag medlemsförmåner när jag bokar via en nätbaserad bokningssajt som Booking.com, Hotels.com eller liknande?
Hur fungerar restaurangkupongerna?
Vad är Be My Guest?
Vad är en Superdeal?
Hur ansöker jag om ett Strawberry Mastercard?
Håll koll i mobilen
Vad är Red Carpet?
Vad händer med mina insamlade Lifetime-poäng och min Lifetime-status?
Hur bokar jag Be My Guest?
Hur inaktiverar jag Red Carpet?
Kan jag som medlem tjäna Spenn på Monday Breakfast?
Spärra och beställa nytt kort
Jag fick ett rabatterbjudande med e-post. Hur bokar jag det?
Kontakt
Vilken valuta
Behandling av personuppgifter
Var hittar jag information om Strawberry Mastercard?
Jag har hög medlemsnivå hos en annan hotellkedja, kan ni statusmatcha mig ifall jag går över till er kedja?
Tjänar jag som bokar Be My Guest Spenn?
Finns det någon gräns på hur många Monday Breakfast jag får boka?
Kan jag delbetala en vistelse med bonuspoäng?
Hur får jag tillgång till Red Carpets exklusiva Fast Track på Strawberry Arena?
Reseförsäkring
Hur aktiverar jag Red Carpet?
Får jag Spenn om jag har en bokning men inte checkar in?
Vad kostar en Monday Breakfast?
Hur påverkas min medlemsnivå av ändringarna 19 november 2024?
Varför behöver jag logga in med tvåstegsverifiering?
Måste jag ha Spenn-appen som medlem av Strawberry?
Var i appen kan jag se medlemsperiod och när bonuspoängen eller Spenn löper ut?
Förmåner med Strawberry Mastercard
Är Monday Breakfast tillgängligt för alla medlemmar?
Vad är Monday Breakfast?
Betalningsförsäkring
Kan jag och min partner dela medlemskap?
Vad är Spenn och vad innebär det för mig som medlem?
Höjd kreditgräns
Får jag Spenn på besök i hotellrestaurangen?
Kan jag boka rum åt andra med Member Price?
Kan jag avboka min Monday Breakfast-bokning?
Ränta vid delbetalning
Kan jag betala en av flera sammanhängande nätter med bonuspoäng?
Hur många Spenn får jag per hotellnatt?
Var hittar jag medlemsvillkoren för Strawberry?
Kan jag som bokar Be My Guest åt en vän ta med fler frukostgäster?
Brådskar det?
Ring oss på: +46 771 666 700
Måndag - fredag
08:00 - 20:00
Lördag
09:00 - 17:00
Söndag och helgdagar
Stängt
Kontakta oss