!--island-Breadcrumbs:11-->
Jag har inte fått någon bokningsbekräftelse. Vad ska jag göra?
Det kan dröja en liten stund att få bokningsbekräftelsen. Om du har bokat via telefon eller e-post direkt genom hotellet eller Kundservice, så ska bekräftelsen komma med e-post eller sms efter att bokningen är genomförd.
Som medlem kan du se dina kommande bokningar på Min sida eller i vår app cirka 15 minuter efter slutförd bokning. Kontakta Kundservice om du har frågor eller behöver hjälp. De kan t.ex. se ifall du har angett rätt e-postadress eller skicka en ny bekräftelse om du behöver det.
Liknande frågor
Hur avbokar jag på hemsidan?
Hur ändrar jag en hotellbokning?
Varför ser jag inte bokningen på Min sida?
Bor barn gratis på hotell?
Jag vill boka en bonusnatt men hittar bara hotellrum med vanlig betalning. Varför?
Vilka avbokningsregler gäller?
Hur funkar bokningskoder för kurser och konferenser?
Kan jag boka rum åt andra med Member Price?
Brådskar det?
Ring oss på: +46 771 666 700
Måndag - fredag
08:00 - 20:00
Lördag
09:00 - 17:00
Söndag och helgdagar
Stängt
Kontakta oss