Kan jag betala en av flera sammanhängande nätter med bonuspoäng?
Ja, du kan kombinera en övernattning med bonuspoäng med en övernattning med vanlig betalning. Du behöver dock göra två separata bokningar. Boka natten du betalar med bonuspoäng först, därefter den du betalar som vanligt.
Så här gör du:
-
Välj pristypen "Bonuspoäng" när du bokar bonusnatten. Denna pristyp syns bara när du är inloggad. Slutför bokningen.
-
Dags för nästa bokning. Välj datumet (eller datumen) efter. Välj samma rumstyp och boka med en annan pristyp. Både direktbetalning och betalning senare går bra, så länge du betalar den natten (eller nätterna) med pengar och ej med bonuspoäng.
-
När båda bokningarna är klara kontaktar du hotellet och berättar att du vill få två bokningar ihopslagna till en sammanhängande vistelse. På så vis kan du bo i samma rum hela vistelsen.
Liknande frågor
Hur bokar jag hotellrum med bonuspoäng?
Jag saknar bonuspoäng efter en vistelse
Varför ser jag inte bokningen på Min sida?
Försöker du boka en bonusnatt?
Innebär namnbytet från Nordic Choice till Strawberry något för mig som medlem?
Kan jag fortsätta tjäna bonuspoäng efter att jag registrerat mig för Spenn?
Varför byter Nordic Choice Hotels namn till Strawberry?
Hur blir jag medlem i Strawberry?
Kan jag fortsätta tjäna bonuspoäng efter 19 november?
Vad är fördelarna med att använda Spenn framför traditionella poäng?
Varför Spenn?
Vad händer med mina bonuspoäng?
Vem står bakom Spenn?
Vilka blir fördelarna med att använda Spenn-appen?
Får jag medlemsförmåner när jag bokar via en nätbaserad bokningssajt som Booking.com, Hotels.com eller liknande?
Vad innebär tvåstegsverifiering och hur fungerar det?
Om min gäst bor längre än 1 natt, får jag äta frukost fler gånger då?
Jag vill boka en bonusnatt men hittar bara hotellrum med vanlig betalning. Varför?
Kan jag delbetala en vistelse med bonuspoäng?
Vad är Be My Guest?
Vad är Spenn och vad innebär det för mig som medlem?
Vad är Red Carpet?
Får jag bonuspoäng på besök i hotellrestaurangen?
Hur många bonuspoäng får jag per övernattning?
Hur bokar jag Be My Guest?
Hur inaktiverar jag Red Carpet?
Finns det någon gräns på hur många Monday Breakfast jag får boka?
Jag har hög medlemsnivå hos en annan hotellkedja, kan ni statusmatcha mig ifall jag går över till er kedja?
Hur får jag tillgång till Red Carpets exklusiva Fast Track på Strawberry Arena?
Vad är Monday Breakfast?
Hur aktiverar jag Red Carpet?
Vad kostar en Monday Breakfast?
Måste jag boka bord?
Varför behöver jag logga in med tvåstegsverifiering?
Får jag bonuspoäng om jag har en bokning men inte checkar in?
Jag saknar extra poäng efter poängkampanj t.ex. dubbla eller trippla bonuspoäng eller Mastercard. Varför?
Är Monday Breakfast tillgängligt för alla medlemmar?
Kan jag boka rum åt andra med Member Price?
Kan jag avboka min Monday Breakfast-bokning?
Var hittar jag medlemsvillkoren för Strawberry?
Hur fungerar restaurangkupongerna?
Kan jag som medlem tjäna bonuspoäng på Monday Breakfast?
Kan jag som bokar Be My Guest åt en vän ta med fler frukostgäster?
Kan jag och min partner dela medlemskap?
Var i appen kan jag se medlemsperiod och när bonuspoäng löper ut?
Brådskar det?
Ring oss på: +46 771 666 700
Måndag - fredag
08:00 - 20:00
Lördag
09:00 - 17:00
Söndag och helgdagar
Stängt
Kontakta oss