Välkommen till Quality Hotel Grand Kristiansund! Har du några funderingar kring ditt besök? Vi hoppas att du ska hitta svaren här, annars är du alltid varmt välkommen att kontakta oss.
Parkering
Quality Hotel Grand erbjuder en utomhusparkering som ligger mellan våra olika byggnader. Priset är 130 NOK per dygn och du betalar i parkeringsautomaten eller i receptionen. Platserna framför hotellet är kommunala, se information om tider och priser på parkeringsautomaten.
Kontantfritt hotell
Quality Hotel Grand Kristiansund är ett kontantfritt hotell. För oss som arbetar på hotellet innebär det en säkrare arbetsplats då det minskar risken för rån och motverkar kriminell verksamhet. Då får vi mer tid till våra gäster. För gäster och besökare innebär det en trygghet genom en snabb och säker betalning. Vi tar emot alla vanliga betal- och kreditkort. Kontakta oss om du har frågor.
Bagagerum
Hotellet erbjuder ett olåst bagagerum för förvaring av väskor innan och efter vistelsen. Värdesaker kan förvaras i receptionen vid förfrågan.
Till och från flygplatsen
Hotellet ligger 7 km från Kristiansund Kvernberget flygplats och vid normal trafik tar resan med bil eller taxi ca 15 minuter. Det går också att åka buss till flygplatsen, fråga i receptionen så visar vi dig närmsta hållplats. Förbeställ gärna taxi till flygplatsen på telefon +47 71 67 22 22. Beställer du via mobiltelefon får du sedan ett sms med en bokningsbekräftelse.
Tvättservice
Vi erbjuder tvättservice. Lämna dina kläder i receptionen senast kl 10.00 så får du tillbaka din rena tvätt redan kl. 17.00 samma dag. Prislista finns på hotellrummet.
Wifi
Alla våra hotellrum och allmänna utrymmen har gratis trådlöst internet. Hämta en inloggningskod i receptionen eller logga in med ditt medlemsnummer.
Kaffe och te
Vår kaffebuffé med kaffe, te, chokladdryck och Pure Water (med och utan kolysra) är alltid framdukad och ingår för alla gäster. Fram till kl. 20.00 (måndag - fredag) finns även mjukglass på buffén.
Gästdatorer
För dig som reser utan dator finns två gästdatorer att låna i lobbyn.
Uppgradering till annan rumstyp
Vill du ha en vistelse med guldkant? Vi hjälper dig gärna att uppgradera till annan rumstyp vid kapacitet. Kontakta oss för mer information.